Mašine za Prelivanje i Rashladni Tuneli

Mašina za prelivanje

Više o samoj mašini u nastavku teksta...

Konstruisana je za nivo proizvodnje širokog asortimana proizvoda, s preciznim podešavanjem debljine sloja preliva. Zahtevana debljina sloja preliva dobija se regulacijom na mašini, sa mogućnošću prelivanja samo sa donje strane. Prelivanje se vrši kakao prelivom.

 

Pristupačnost spremniku sa prelivom omogućuje jednostavno, brzo i lako čišćenje, kao i zamenu mase za prelivanje. Pouzdanost mašine omogućuje kontinualan rad.

 

Izrađena je kompletno od nerđajućeg čelika i poseduje sopstveni sistem zagrevanja, a sve brzine se regulišu frekventivnim regulatorom. Izvlačenje kompletne trake sa sistemom doziranja radi čišćenja mašine u kratkom vremenu bez potrebnih alata smanjuje vreme redovnog održavanja i isključuje obavezu rada specijalnog osoblja.

 

Sva podešavanja se vrše preko Touch screen monitora koji je povezan sa PLC-om, radi optimalnog rada prelivačice.

Standardni tipovi prelivačica su sledeći:

  • Širina 400 mm
  • Širina 600 mm
  • Širina 800 mm
  • Širina 1200 mm

Rashladni tuneli

Više o rahladnim tunelima u nastavku
Hlađenje u tunelu je poslednja faza proizvodnog procesa pre pakovanja. Dobro hlađenje osigurava da preliven proizvod zadrži visok sjaj, da bude deo otporan na topljenje i da se postigne prijatan ukus preliva.
 
Naši tuneli su konstruisani za precizno hlađenje za različite vrste preliva, jednostavni za čišćenje i održavanje.
Proces hlađenja počinje po izlasku proizvoda iz mašine za prelivanje i ulaskom u rashladni tunel. Sistem cirkulacije vazduha minimalno utiče na hlađenje izvan tunela. Distribucija i brzina vazduha je podjednaka u svim delovima tunela.
 
Tuneli se izrađuju u dužini od 10-25 m (ili i drugih dimenzija u zavisnosti od zahteva kupca).
Širina tunela može biti od 400-1200 mm u zavisnosti od proizvoda koji se hladi, kao i broja rashladnih jedinica koje se ugrađuju u rashladni sistem tunela.
 
Poseduju automatsko vođenje trake i regulaciju brzine, kao i sistem brzog čišćenja.
Sistem pogona trake je konstruisan tako da se traka može montirati i demontirati iz tunela bez sečenja i ponovnog varenja iste.
DOO MULTIPAK